BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en engageret teknisk ESDH-administrator med interesse for drift og support, og har du lyst til at udfordre din faglighed i en ny sammenhæng? Så har vi stillingen til dig i en spændende organisation, som står midt i en digital omstillingsproces.
Vi har de sidste 3 år gennemført en re-implementering af vores ESDH-løsning SBSYS i både de centrale og decentrale afdelinger. I de kommende år sker der en del spændende ændringer i SBSYS og de tilhørende webklienter. Og så har vi stor fokus på sikkerhed og compliance.
Hvad skal du lave og kunne?
Vi har brug for en dygtig teknisk ESDH-administrator, som har lyst og evne til at arbejde med den tekniske side af SBSYS. Vi har en ESDH-koordinator, som har ansvaret for den organisatoriske implementering i Faxe, og sammen skal I dække hele spektret af opgaver, der er ved et ESDH-system.
Dine opgaver vil bl.a. være
- Koordinering af systemopgraderinger og tilhørende test
- Support til brugerne ved fejl i systemet herunder retning af fejl
- Indmeldelse af fejl til leverandørerne
- Kontakt til leverandørerne vedr. tekniske udfordringer og opsætning
- Søgninger og undersøgelser i samt udtræk fra databasen
- Vedligeholdelse af brugere og sikkerhedsgrupper i AD
- Gennemførelse af organisationsændringer i SBSYS
- Stikprøvekontrol af loggen
- Adgangskontrol
- Sletning via slettemodulet
- Teknisk assistance ved aflevering til arkiv (vi har eget §7 arkiv)
- Opsætning i SBSIP
- Integrationer til andre fagsystemer
Flere af opgaverne løses i samarbejde med vores ESDH-koordinator og superbrugerne. Du skal derfor både kunne arbejde selvstændigt og sammen med andre.
Vi leder ikke efter en med en bestemt uddannelse. Det er en fordel, at du har
- God teknisk indsigt og forståelse
- Erfaring med at drifte et system og meget gerne et ESDH-system (hvis du har erfaring med SBSYS er det en fordel)
- Erfaring med AD
- Kendskab til SQL og databaser
Som person er du:
- I stand til at arbejde struktureret med opgaverne – både selvstændigt og sammen med kolleger
- Ansvarsfuld og sætter en ære i at færdiggøre opgaver indenfor aftalte rammer
- I stand til at kommunikere klart og tydeligt i såvel skrift som tale med blik for målgruppen fx oversætte kompleks teknologi til et sprog, som vores fagområder forstår
- God til at gribe opgaver, når de opstår, og følger dem til dørs
- God til at prioritere i en travl hverdag, så vi har fokus på det vigtigste
- Proaktiv, vedholdende og trives i en omskiftelig hverdag
- God til at holde overblik samtidig med, at du kan gå i detaljen, når det er nødvendigt
- Nysgerrig, åben og lyttende til organisationens behov
- Imødekommende og sætter pris på socialt samvær og uformel dialog
Hvem skal du arbejde sammen med?
I Faxe Kommune er vi opdelt i 4 stabsfunktioner (Center for Økonomi, Direktionssekretariatet, HR/Løn og Center for Teknologi) samt 6 fagområder (Center for Beskæftigelse, Center for Børn, Unge & Familier, Center for Kultur, Frivillighed & Borgerservice, Center for Social, Sundhed & Pleje, Center for Plan & Miljø og Center for Ejendomme). Vores direktion består af en kommunaldirektør og 2 direktører.
Stillingen hører til i Center for Teknologi, hvor du får ca. 30 kolleger, som beskæftiger sig med it-drift, it-infrastruktur, arkitektur, brugersupport, systemadministration, informationssikkerhed, databeskyttelse, program- og projektledelse mv. Du bliver en del af teamet Systemforvaltning & Data.
Vi er i gang med en digital omstilling i centret, hvor vi foruden et nødvendigt fokus på sikker drift, skal have yderligere fokus på udvikling. Den digitale omstilling skal over tid udbredes til hele organisationen, hvor vi vil opbygge et partnerskab med fagområderne for at skabe et godt samspil, digitalt mindset og stærk implementeringskraft i organisationen.
Det er en meget spændende tid, vi står midt i. Vi håber, at du synes, det er et spændende tidspunkt at komme ind i organisationen på, hvor der er stor mulighed for at påvirke og sætte sit præg på det nye set-up.
Vores center har højt til loftet og plads til spas og sjov i hverdagen. Dine kommende kolleger holder flere sociale arrangementer om året fx gå ud at spise sammen en aften, sommerfest og julefrokost.
Det praktiske
Stillingen er på 37 timer om ugen og ønskes besat fra den 1. januar 2024. Vi tilbyder en fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejde. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende relevant overenskomst.
Dit ansættelsessted er som udgangspunkt Frederiksgade 9, 4690 Haslev. Det er tæt på både offentlig transport og motorvej.
Yderligere oplysninger
Hvis du har lyst til at høre mere om stillingen og om de muligheder, der ligger i jobbet, er du velkommen til at kontakte PMO Merete Ravn på tlf. 2938 1942/ mail: mravn@faxekommune.dk eller Afdelingsleder Dennis Rømer Weirsøe på tlf. 2035 9610/ mail: dweir@faxekommune.dk. Du kan læse nærmere om Faxe Kommune på faxekommune.dk.
Ansøgningsfrist
Vi skal modtage din ansøgning, cv og relevante eksamens- og uddannelsesbeviser senest den 14. november.
Første ansættelsessamtale afholdes den 20. november (varighed ca. 1 time), og vi inviterer senest den 17. november til samtalen. Anden samtale er den 23. november, og her skal du løse en opgave i forbindelse med samtalen. Det betyder, at du skal sætte knap 2 timer af.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=471afa70)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Faxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Faxe Kommune, Frederiksgade, 4690 Haslev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5932209