Bliv en del af vores dedikerede og voksende virksomhed!
CleanRooms søger lige nu en medarbejder til vores team i Haslev. Vi leder efter en pligtopfyldende og ansvarsbevidst kontorassistent, der sætter en ære i at levere resultater, vi kan være stolte af. Lyder det som dig? Så læs videre!
Stillingsbeskrivelse:
- Du har god erfaring med administration (Office), gerne E-conomic, evt. Wordpress mv.
- 15-20 timer ugentligt, med mulighed for flere timer på sigt
- Udover kontor, så skal du være indstillet på at hjælpe vores chauffør med at pakke vare, sætte vare på plads, og være afløser ved ferie (ADR-bevis til farligt gods vil du komme på kursus i ved behov)
Om os: CleanRooms er i en spændende vækstfase. Vi er et team på 20 dedikerede medarbejdere, som værdsætter godt samarbejde og faglig stolthed. Vores kunder omfatter både private og erhverv, primært beliggende i Region Sjælland.
Vi forventer af dig:
- Du er pligtopfyldende og ansvarsbevidst
- Du er detaljeorienteret og har en udpræget ordenssans
- Du er mødestabil og struktureret
- Du kan fremvise en straffeattest
- Du taler dansk, og har kørekort
Løn og tiltrædelse:
- Startløn på kr. 155,00 pr. time, justeret efter kvalifikationer
- Tiltrædelse hurtigst muligt
Kontoradresse: Finlandsgade 30, 4690 Haslev
Vi glæder os til at modtage din ansøgning! Send den til medarbejder@cleanrooms.dk. Har du spørgsmål til stillingen, kontakt Allan Due på 40 111 787 mandag til torsdag mellem kl. 9.00 og 15.00, fredag fra kl. 9.00 til 13.00.
Med venlig hilsen
CleanRooms ApS
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Faxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (15-20 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
CLEANROOMS ApS, Finlandsgade, 4690 Haslev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6128553