Bliv central i hjemmeplejeteamet som planlægger og social- og sundhedsassistent

dato

Da en vores planlæggere har søgt nye udfordringer leder vi efter dig, som brænder for god planlægning og koordinering og som trives i en hverdag med et mix af fordybelse, samarbejde og uforudsigelighed.

Vi tilbyder en dynamisk hverdag, hvor alle arbejder sammen for, at borgerne oplever faglig kvalitet og omsorgsfuldt nærvær.

Din hverdag som planlægger:

Som planlægger får du en skiftende hverdag, hvor du i den ene uge sidder på kontoret og varetager opgaver som nedenfor beskrevet. I den anden uge kører du ude som Social- og sundhedsassistent, hvor du primært udfører opgaver inden for sundhedsloven. Men du vil også udføre opgaver inden for serviceloven, hvor det giver mening, at det er dig, der udfører helhedsplejen hos borgerne.

Som planlægger er du en central del af "maskinrummet" i hjemmeplejen. Du samarbejder med leder og kollegaer i de tværfaglige teams, hvor du varetager en bred vifte af opgaver i relation til planlægning, her iblandt understøttelse af selvplanlægning i de enkelte teams, samt koordinering af den daglige drift. Det er vigtigt at du er sundhedsfagligt velfunderet, din uddannelsesbaggrund er social- og sundhedsassistent, du er bekendt med lovgivningen på området (sundhedslov og servicelov) og har et indgående kendskab til CURA og FSIII.

I er to planlæggere i distriktet. I ugen hvor du sidder på kontoret, varetager du desuden forskellige administrative opgaver, herunder:

  • Arbejdet med daglig planlægning af ruter i alle vagtlag.
  • Ansvarlig for vikarer/afløsere bliver introduceret til dagens arbejde herunder udlevering af vikarkoder/mobil telefon/ bil etc.
  • Håndtering af nye og ændrede indsatser
  • Telefonpasning, herunder modtagelse og visitering af nødkald, Kontakt med visitation, kollegaer og borger/pårørende.
  • Triagering sammen med dagvagter og aftenvagter
  • Dialog og tæt samarbejde med borgere, pårørende, visitation og kollegaer i hjemmeplejen.

Planlægningsopgaven er kompleks og kræver opmærksomhed, kreativitet og et skarpt fagligt blik ud fra et borgerperspektiv. Det betyder at du bruger din faglighed på en måde, der for borgeren opleves som kontinuitet i hjælpen, faglig ekspertise og imødekommenhed.

Vi leder efter dig, der

  • er fortrolig med IT og dokumentation
  • har overblik og fleksibilitet
  • har gode samarbejdsevner og kan være anerkendende kommunikativt
  • har blik for optimering og effektiv ressourceudnyttelse
  • evner at formidle et tillidsfuldt og udviklende samarbejde i dagligdagen med borgere, pårørende, kollegaer og øvrige samarbejdspartner                                                           
  • tager ansvar, både personligt og fagligt
  • bidrager aktivt til et godt arbejdsmiljø

Om os:

I distrikterne er personalegruppen opdelt i teams, hvor vi mødes i teams ved vagtens begyndelse, og hvor opgaverne koordineres ud fra vores faglige kompetencer, før vi køre ud til borgerne. Vi mødes til faglige drøftelser til triageringsmøder og tværfaglige møder, og prioriterer så vidt muligt at mødes og holde frokost sammen. Vi tror på, at det at arbejde i selvplanlæggende teams giver bedre kvalitet hos borgeren og større trivsel i arbejdsfællesskabet.

Du får et grundigt introduktions- og oplæringsforløb, der er skræddersyet til dig, og du vil blive tilknyttet en intro-buddy.

Stillingen er på 37 t/uge, og arbejdstiden vil ligge i tidsrummet 6.30-15.30, derudover vil du skulle arbejde hver 4. weekend, samt tage del i helligdagene, på skift med dine øvrige planlæggerkollegaer i de 4 distrikter.

Ansøgningsfrist mandag d. 20/1-25 kl. 12.00

Vil du vide mere om jobbet
Kontakt distriktsleder Heidi Binderup tlf. 21247537, så giver jeg gerne en kop kaffe og kan give yderligere information om stillingen.

 

 

 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=bc7513a0)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Faxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Faxe Kommune, Frederiksgade, 4690 Haslev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/a017860c-a9fa-42f3-8dc2-3ff73b5112e1

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet