Har du lyst til at begive dig ud i en spændende hverdag, hvor hver dag ikke er den samme?
Så er du måske vores kommende barselsvikar som kontorassistent?
Mødested: Rådhuset, Frederiksgade 9, 4690 Haslev
Vi søger en 37 timers barselsvikar til administrative, økonomi- og ad-hoc opgaver. Stillingen er tidsbegrænset, og vil være fra perioden 1. februar 2025 eller snarest muligt – 31. juli 2025.
Lidt om Center for Ejendomme
Center for Ejendomme har ca. 170 ansatte, som er fordelt på følgende arbejdspladser; Centerstab og Kommunale Bygninger, Park og Vej, Kantine, Teknisk Service & Vagt samt Rengøringsenheden. Center for Ejendomme vedligeholder bl.a. 160.000 m2 bygninger, 700 km veje, 778.000 m2 grønne arealer og 270 km vandløb, samt står for gennemførelsen af bygge- og anlægsopgaver.
Center for Ejendommes opgaver og projekter spænder bredt og vi har en stor tværfaglig kontaktflade til de øvrige centre. Her vil du komme til at bidrage til opgaveløsningen sammen med dine nærmeste kollegaer i Centerstaben og Kommunale Bygninger. Den samlede indsats gør, at alle centerets afdelinger hænger sammen.
Dine opgaver vil blandt andet bestå af:
- Forberedelse og deltagelse i forskellige møder samt referatskrivning
- Udarbejde høringslister til orientering om asfaltarbejde til kommunens borgere
- Økonomiopgaver, f.eks. kontering, fakturering (internt og eksternt), salgsstyring og huslejekontrakter.
- Opgaver vedr. køb og salg af ejendomme
- Bestilling af kontorartikler m.m.
- Oprette stillingsopslag samt indkalde til ansættelsessamtaler i Talent Recruiter
- Flere spændende og alsidige ad-hoc opgaver
Vi tilbyder:
- En arbejdsplads med høj faglighed og engagement, og hvor der er gode muligheder for at være med til at sætte sit eget præg på opgaveløsningen
- Et afvekslende job med fagligt spændende opgaver og personlig udvikling
- En arbejdsplads med engagerede kollegaer, der også sætter fokus på hygge og samvær
Vi forventer at du:
- Evt. har relevant kontoruddannelse inden for offentlig administration eller gerne erfaring fra lignende stillinger
- Har interesse for og/eller erfaring med administrative- og økonomiske opgaver
- Kan håndtere løbende ad-hoc opgaver, med mange bolde i luften
- Er systematisk, struktureret og fokuseret – og kan bevare overblikket i en travl hverdag
- Har gode samarbejdsevner, og kan arbejde selvstændigt
- Er en god mundtlig og skriftlig formidler
- Er initiativrig og ansvarlig i opgaveløsningen
- Har humoristisk sans og trives med en sjov og fri omgangstone
Derudover forventer vi, at du kan arbejde i og med følgende IT-systemer:
(eller kan blive lært op i dem)
- Microsoft Office Pakken
- Indkøbssystem Tellis
- KMD OPUS/SAP
- SBSYS/NemSag
- Talent Recruiter
- NetGIS
Tiltrædelse og arbejdstid
Tiltrædelse 1. februar 2025 eller snarest muligt. 37 timer ugentligt.
Ansættelse sker efter gældende overenskomst. Løn efter kvalifikationer.
Ansøgningsfrist
5. januar 2025
Dato for ansættelsessamtaler
17. januar 2025
Vil du vide mere om jobbet
Har du spørgsmål til ansøgningen, inden du søger stillingen, er du velkommen til at kontakte Centerchef Jørgen Veisig, 23 70 38 34 for yderligere oplysninger.
Få mere information om Faxe Kommune på vores hjemmeside: www.faxekommune.dk
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=cb4d87f8)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Faxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Faxe Kommune, Frederiksgade, 4690 Haslev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5e9cda9d-e6e3-4d99-b16e-fcdbbab98312